CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Thursday, June 5, 2014

Abang Tunang

Assalamualaikum.. =)

Khamis yang segar sebab hujan pagi2 kan :) Sempatku lipat baju sebelum gi keje ;)

Hari Sabtu 31 Mei satu-satunya abang aku bertunang. Dengan orang Kajang jugak. Kawan sekolah dia cumanya masa sekolah kenal-kenal gitu jela agaknya.

Hantaran my mum buat sendiri.. 5 dulang je pun..hihii. Makan tengahari tu kakakku buat Carbonara. Simple je sebab kat sana pun nak makan jugak kan. Pukul 1 tengahari dah ramai sedara mara kumpul kat rumah parents. My parents in law pun datang jugak :)

Picture reloaded...




























Majlis akan berlangsung bulan 2 tahun depan insyaAllah.. Moga Allah permudahkan semuanya :)
Btw, adik kak ayu ni my classmate mase form 4-5 :)

Till then, bye!

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...