CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Wednesday, June 11, 2014

Basikal Baru

Assalamualaikum w.b.t =)

Nak update entry lama.

Bulan 4 ke 5 camtu belikan Mizan Armany basikal. Tercapai hasrat nak belikan si kecik tu basikal sebab dia suka betul main basikal papanya. So boleh la dia belajar kayuh basikal pulak kan. Beli kat kedai depan KFC Kajang, harga dalam RM150 jugak. Boleh la as a birthday gift Mizan 3 tahun bulan 8 nanti :) early present gitueww.


testing basikal di luar kedai

 muka happy malu-malu dapat basikal baru






So far sekarang masih lagi kayuh basikal separuh-separuh. Belum pandai kayuh penuh 1 pusingan. Tapi dia sangat sukakan basikal ni. Masa baru beli dia gemar main loceng. Basikal ni simpan dalam rumah nenek kajang, main dalam rumah je. Dan dia selalu/ kerap main, naik basikal ni :) 

Mizan ni memang dari dulu mainan dia semua tahan lama & dia memang main. Kiranya memang berbaloi beli apa je untuk budak ni. 

:)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...