CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Thursday, June 19, 2014

My SWAG boy~

Assalamualaikum w.b.t   =)

Moh layan gambar-gambar anak bujangku dulu yek..


Ini penangan bila bapaknya masuk Mr. DIY. Sebab sawan dia tengok harga yang super murah, macam-macam dia amik untuk anak dia ni haa.. Tak cukup dengan mask zirafah, topi kokedai pun dia amik jugak. Belum lagi masuk spek mata gajah lagi yang maknye kena DIY. Tapi hampeh tak jadi!







Tengok la ni ha, selamber je jalan-jalan style gini.. Sambil berlari-lari cam shopping complex diri sendiri punye..

 Anak sapo ni? :)
Anak kesayangan beta ;)




Masih taknak bukak mask walaupun dalam kereta? 

Sukati la anak :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...