CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Monday, July 21, 2014

My Sk8er boi!

Assalamualaikum w.b.t =)


Papa Mizan memang dah lama teringin belikan anak dia skate board! So satu hari termakbul hajat ;) Mizan macam biasa hepi dapat mainan baru walaupun agak jarang jugak belikan dia toys.

 Safety first!



 Ini ye cara dia main skate board selepas
jatuh bila dia main berdiri ;)

macam ni baru selamat skitt...

 takut jatuh lagi jadi pegang mama pun bolehlaa!


Petang tu dia ajak papa main kat taman pulak.














No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...