CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Wednesday, July 23, 2014

Wordless Wednesday: My SWAG boy Part II

Assalamualaikum =)

Mizan ni peel dia, apape barang yang kita belikan, mula-mula dia taknak, lama-lama baru dia heran nak pakai atau main barang tersebut.

Contoh memang banyak. Tapi harini nak cerita pasal angah dia ada belikan dia shades oakley, lama dah sebenarnya. Mula-mula dia tanak pakai, pujuk macam mana pun tetap TAKNAK! kata dia. Haihh...

Tapi tah macam mana satu hari tu dia nak pulak pakainyee!! Pakai sampai taknak bukak pulak tuh! Ni ha makan sampai pakai speks. 







Yupp, Mizan masih lagi guna kerusi ikea ni sebab kerusi ni je buat dia disiplin makan dengan betul. Tapi kalau makan bersuap lagi banyak dia makan =)

Bye!

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...