CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Friday, July 11, 2014

Rabbit A.K.A cik Nab

Assalamualaikum w.b.t








Ni haiwan peliharaan maktik (adik suami). Gebuss giler! Baka Teddy Bear dengarnya.

Saya panggil, carpet bergerak. Memang geram! For now, arnab2 ni masih takut-takut lagi. Masih dalam peringkat menyesuaikan diri ;) Nanti tetiap 2 minggu sekali maktik bawak balik Sg. Buloh bagi main dengan Mizan. =)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...