CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Thursday, July 10, 2014

Part Time~

Assalamualaikum w.b.t

Saya baru sebulan lebih / 2 bulan run business kain pasang. Sebelum ni letak kat butik / rumah mertua kat Sg. Buloh je. Awal bulan puasa saya dapat offer untuk bukak booth kat KPJ Kajang. Kebetulan stok-stok Jelly Shoes memang ada kat rumah sebab suami nak start menjual kat KL.

Bincang dengan suami, suami agree. Hari Selasa Ramadhan ke-4 saya ke KPJ Kajang untuk diskas dan setuju untuk bukak booth selama 3 hari, rabu sampai Jumaat 2-4 Julai. Jual kain pasang & Jelly shoes.

pemandangan dari booth saya pintu masuk KPJ Kajang.

First day hari Rabu tu saya sorang je yang bukak booth. So macam jadi tumpuan sikit. Alhamdulillah Allah permudahkan dan bagi rezeki lebih bulan puasa.






Alhamdulillah.. pengalaman pertama saya bukak booth. Menyeronokkan =)

Hari khamis baru ade jiran kiri kanan, jual telekung, blouse, pen digital beserta Al-Quran.

Nanti Insya Allah kalau Allah izinkan, nak bukak booth hari Sabtu pulak.


Syukur Ya Allah.
:)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...