CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Wednesday, July 30, 2014

Wordless Wednesday: Atok!!

Assalamualaikum & Selamat Hari Raya =)

Cerita raya kite cerita kendian yek..

Ni gambor masa puasa. Kamera hp kat tangan Mizan. Dia dok snap pictures atok Sg. Buloh dia sampai 11 gambor! Then tunjuk kat atok, atok cakap... "Eh, hensem la atok, pandai mizan amik gambar atok ye" =)

Dah besar nanti amik gambar mama banyak-banyak pulak ye.. Mesti dia kate mama tak fotogenik arr!!





Takkan la mama nak letak seblas seblas gambar atok tepek kat sini kan, semua same je bila Mizan Armany jadik fotografer ;)

Mizan memang sayanggg sangat ngan atok nenek Kajang & Sg. Buloh :) Moga jadi anak yang soleh :)

No comments :

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...