CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Fourth Birthday tickers
"Ya Allah, aku berlindung denganMu daripada kegelisahan dan kesedihan, dan aku berlindung dengan-Mu daripada sifat lemah dan malas, dan aku berlindung dengan-Mu dari sifat penakut dan bakhil, dan aku berlindung dengan-Mu daripada bebanan hutang dan penindasan manusia."

Tuesday, January 28, 2014

Taman Layang-layang Kepong



Kami suka bawak Mizan beriadah kat sini petang-petang. Biasanya petang ahad lah sebab on the way balik ke rumah Kajang dari Sg. Buloh sebab lalu jalan ni nak balik. Petang-petang gini memang ramai + meriah sangat. Seronok tengok orang main layang-layang yang banyak atas awan, tengok orang main bubbles. Happy vibe here. =)









Boleh katakan tetiap minggu jugak la datang sini. Setiap hari sabtu ahad ade je aktiviti untuk Mizan Armany. Aktiviti paling simple sediakan ruang yang luas untuk dia berlari dan main! :)

Kita pun happy bila dia sihat kan? Have a pleasant day peeps!


Bye, Much Lurve! ;)

1 comment :

  1. Kepada seluruh rakyat Malaysia yang dihormati,

    Dengan hormatnya sini, Kami ingin memaklumkan bahawa YIP KUM FOOK(YIP KUM FOOK & ASSOCIATES) dan anaknya YIP JIUN HANN yang berjalan tugas sebagai lawyer di alamat : NO. 2A & 2B, 2ND FLOOR JALAN 53, DESA JAYA KEPONG 52100 KUALA LUMPUR

    Harap semua rakyat Malaysia mengambil perhatian dan jauhkan orang yang tersebut kerana jangan terkena tipu

    Mereka sangat jahat dan hatinya hitam(kejam), sanggup menipu wang wanita, merosak keluarga orang lain dan sendirinya memakan wang Temple, SAMNAK SAMBODHI BUDDHIST TEMPLE, NO: 19 JALAN 38 TAMAN DESA JAYA, KEPONG, KUALA LUMPUR, dan berpura-pura merepot ke polis resit hilang.........harap perhatian

    Sekian dimaklumkan,
    Terima Kasih

    SAMNAK SAMBODHI COMMITTEES

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...